Handels- & Leveringsbetingelser

Betaling
Bestrive.dk modtager betaling via dine Credits du har optjent på vores side. Betalingen vil blive reserveret på din konto når du gennemfører købet.

Levering
Betstrive leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00
Produkter som skins / bonusser vil blive overført til brugerne indenfor 24 timer.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Ved levering af software, herunder blandt andet skins, CSGO keys og tilsvarende, henvises til fortrydelsesreglerne i forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Spudo ApS
Ladegårdsgade 4, 1
9000 Aalborg
CVR-nr. 40156518
E-mailadresse: info@spudo.com

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så vil dette bliver refunderet til din konto på Betstrive.dk

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@betstrive.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@bestrive.dk

  • Dashboard
  • Sidebets
  • Create tip
  • Analysis
  • Menu
0
0
Shop